Friday, 24 August 2012

puasa di bulan Ramadan




Assalamualaikum,  
pada 17 ogos, saya dah balik kampung , saya rasa sangat gembira sebab jumpa jugak dengan sepupu saya, dapat ramai kawan hehe ^__^. saya puasa cuma tinggal 2 hari je tapi mak saya kata tak payah ganti sebab kecik lagi. tahun ni panas sikit kan nak puasa ? sebab tulah saya tinggal 2 hari, maklumlah masa tu kat sekolah , balik naik bas ,fuhh, panas terik.Apa yang menggoda pula masa kat sekolah, ramailah pulak yang gi beli dekat mesin air tin tu yang bunyi 'gdung gdang' bila tin jatuh tu ha tulah paling menggoda tu, slurp, tapi nasib baiklah budak tu tak dapat minum sebab puasa.




Kakak saya, saya dan sepupu saya :)



keluarga saya . Saya kat belakang sekali.Yang pakai tudung pink.





No comments:

Post a Comment