Friday 16 December 2011

PD !!



Pada hari Rabu yang lalu, saya pergi ke PD.Saya pergi ke PD kerana nak pergi
 mandi kolam dan pantai ,saya duduk dekat PD 1 hari saja. Bila saya pergi
 PD sepupu saya pun ikut juga.Dia balik malam, jadi, kena pergi malam jugalah,nama tempat itu ialah TNB PD Condominium, condo tu besar sangat, ada balkoni pula tu. Esok pula saya akan mandi kolam dan main dekat pantai, masa saya dah
 siap makan saya pergi dekat balkoni, bila dah lama saya tunggu semua 
orang siap makan, tiba-tiba hujan pula,lepas tu saya pun panggil mak saya yang dah hujan turun , tapi mak saya kata" takpe,lagi lebat lagi best "lepas tu ayah 
saya pula yang sambung,dia kata"tapi tak boleh main pantai sebab 
air tu kotor bila campur dengan air hujan"....


Ini dapurnya sebelah pintu masuk senanglah  nak makan.

mandi di kolam......best sangat!!!

1 comment:

  1. oo..korang pegi PD tak ajak abgzri & kak kin ye..hehe. nice blog iman.. keep writing.. jgn lupe tgk blog abgzri & ka kin jugak ye..hehe

    ReplyDelete